Težave z gibanjem, motena koordinacija in slaba organizacija.
Številne učne in socializacijske težave, ki so pogojene z dispraksijo, terjajo posebno obravnavo in skrb.
Kljub primernim tehnikam učenja, spodbudnemu okolju in načeloma povprečnim intelektualnim sposobnostim imajo otroci s to motnjo v šolskem okolju velike težave in žal največkrat veljajo za površne in lene.
V normalnih okoliščinah se otrok na prvi pogled ne razlikuje od vrstnikov, vendar se s trenutkom osvajanja novih veščin opazi, da otrok nekoliko odstopa od ostalih.
Učitelji pri otrocih z dispraksijo lahko opazijo več značilnosti:
- Otrok ima težave pri prilagajanju šolskim pravilom.
- S svojim vedenjem moti pouk.
- Njegova pozornost je omejena, veščine poslušanja pa slabe.
- Otrok si ne more zapomniti več kot dve do tri navodila naenkrat.
- Splošna počasnost ga omejuje pri šolskem delu.
- Uporaba jezika je pogosto slovnično neustrezna.
- Otrokov rokopis je težko berljiv.
- Risbe so na nižji razvojni stopnji.
- Velike težave ima tudi pri športni vzgoji in igri s sovrstniki.
Posamezna težava še ne pomeni, da ima vaš otrok dispraksijo, zato bodite pozorni na vse naštete znake ter otroku pravočasno in potrpežljivo pomagajte na težavnih področjih.